Billetbetingelser

03.04.23
Du kan købe billetter til Høje-Taastrup Bibliotekernes arrangementer her på bibliotek.htk.dk.

Du har også mulighed for at møde fysisk op i Taastrup – eller Hedehusene Bibliotekers betjente åbningstid.

Ungrabat

Til udvalgte forestillinger og koncerter har unge under 25 år mulighed for at købe billetter med 25% rabat.

Kørestolsbilletter

Høje-Taastrup Bibliotekernes reserverer ved hvert arrangement et givent antal billetter til kørestolsbrugere. Disse kan bestilles på bib@htk.dk og sælges efter først til mølle.

Ledsagerbilletter

Høje-Taastrup Bibliotekerne giver indehavere af Ledsagerkort mulighed for gratis at medtage en ledsager til alle kulturelle arrangementer. Ledsagerbilletter skal altid forudbestilles ved henvendelse til: bib@htk.dk.

Returret

Køb af billetter og gavekort er ikke omfattet af nogen returret. Du kan derfor ikke få dine penge retur efter køb. Hvis arrangementet er aflyst eller flyttet til en ny dato, refunderer vi naturligvis billetter (minus gebyr). Refundering af billetter gælder i 14 dage fra datoen for det aflyste arrangement.