Instrumentworkshop

Køb billet(ter)

AFLYST - Musikinstrumentworkshop med billedkunstner, Maria Lau Krogh

05.10.19
Skab smukke og legene instrumenter sammen med billedkunstner, Maria Lau Krogh af pap, papir og pynt, når Hyggelig Weekend inviterer til kreaworkshop på Taastrup Bibliotek.

Maria Lau Krogh er billedkunstner og arbejder med maleri, tegning, illustration, vægmaleri, udsmykning, skulptur og workshops. Hun har i flere år undervist børn og unge i billedkunst, og der er derfor god grund til at glæde sig til en hyggelig og kreativ formiddag.

Kl. 13 er der koncert med bandet Babulja i Medborgerhuset for kun 50 kr. Babulja starter koncerten som en paradekoncert foran Taastrup Bibliotek, når workshoppen er færdig kl. 12.45. Her kan du gå med dit nyskabte instrument sammen med bandet ned til koncerten på Medborgerhuset (500 m.).

OBS - Det er muligt at deltage i workshoppen uden også at købe billet til koncerten og omvendt.

Læs mere om Babuljakoncerten og køb billet til den her

Følg Hyggelig Weekend på Facebook