Hjemme hos dig selv

Online Kahoot Quiz - test din paratviden

24.03.21
Er du 100 meter mester indenfor alle mulige emner? Eller bare lynhurtig på tasterne og heldig? Så har du nu chancen for at vinde et gavekort til bøger, når vi Kahoot-quizzer på Teams.

I februar hyggede vi os gevaldigt sammen med jer med en Kahoot litteraturquiz. Nu gør vi det igen - men denne gang har Lise og Katrine fra biblioteket udvidet konceptet og tester dig inden for en bred palette af emner.

Vi glæder os rigtigt meget og håber, I er friske igen. Find noget lækkert mad og drikke frem og hyg jer ved skærmen, når vi blænder op for endnu en quiz.

Arrangementet kommer til at køre over Teams, og du klikker bare på linket her i begivenheden. Linket er åbent fra 15 minutter før start. Der er plads til 50 deltagere i Kahoot-quizzen, og her gælder ’først til mølle’-princippet, da vi desværre ikke kan arbejde med tilmeldinger i Kahoot-systemet.

Dette link til Teams vil være aktivt 15 minutter før vi starter. Altså den 24. marts fra kl. 18.45.