Medborgerhuset, store sal
Øvrige arrangementer

Høje-Taastrup FIFA-turnering 2021

15.10.21
Så er det igen blevet tid til at dyste om at være Taastrups bedste til FIFA - tør DU tage kampen op?

Turneringen afvikles på PS4, og vi spiller FIFA 21. Vi spiller i Kickoff, med halvlege af fire minutter, sværhedsgraden er Verdensklasse, og man må vælge mellem alle præinstallerede klub- og landshold.

Traditionen tro bliver alle deltagere fordelt i puljer, hvor de bedste kvalificerer sig til knockout kampene. Hvordan fordelingen bliver, afhænger af antal deltagere.

De bedste otte deltagere i denne lokale turnering, kvalificerer sig til Vestegnens FIFA-turnering, som afholdes fredag d. 19. november - også i Taastrup Medborgerhus.

Der vil som sædvanligt være en pause mellem puljespillet og knockout kampene, hvor der  bliver serveret pizza og vand til alle deltagere. Deltagelse er gratis.

Præmier til den lokale turnering i år:

1. præmie: FIFA 22, eller et spil af tilsvarende værdi. (ca. 600,-)

2. præmie: gavekort til en værdi af 250,-

3. præmie: gavekort til en værdi af 150,-

Sådan tilmelder du dig

For at tilmelde dig, kan du enten tage forbi Taastrup Bibliotek eller Hedehusene Bibliotek, eller ringe på tlf. 4335 2000.
Du kan også skrive en mail til bib@htk.dk. Ved tilmelding oplyses navn, alder og et mobilnummer.