Litteratur

AFLYST // Forpremiere på Gudernes krig 2: Den knuste gud

14.03.20
ARRANGEMENTET ER DESVÆRRE AFLYST // Kom til udgivelsesreception med den lokale forfatter Henriette Hesselholdt.

---- OBS! ----

Kære gæster

For at forebygge spredning af smitte med coronavirus har Høje-Taastrup Kommune d. 11. marts besluttet at udskyde eller aflyse alle arrangementer, hvor Kulturhusene, Bibliotekerne eller Taastrup Teater & Musikhus er arrangør til og med 31. marts 2020.

Hvis det ikke er muligt at flytte det enkelte arrangement frem, er vi desværre nødsaget til at aflyse det. Vi arbejder på at finde en løsning.

Har du billet til et af vores arrangementer i marts, vil du blive kontaktet direkte på mail eller telefon hurtigst muligt.

Tak for jeres forståelse.

--------

Anden del af fantasyserien Gudernes krig udkommer d. 16. marts, men allerede lørdag d. 14. marts kan du være med til at fejre bogen på Taastrup bibliotek. Arrangementet er åbent for alle.

Mød forfatteren, hør om bogen og bliv inspireret til din næste læseoplevelse. Der vil være masser af snak, snacks og bobler, så tag din fætter, læsemakker, nabo og mor med til en hyggelig formiddag!