Oplev verden med HTK Rejseklub

Foredrag & debat

Høje-Taastrup Rejseklub: På storby-eventyr i Seoul

17.09.18
Kom verden rundt med Høje-Taastrup Rejseklub. Denne gang går turen til Seoul i Sydkorea. Seoul er en storby med stort S, og uanset om du er til 24-timers shopping, mad- og kulturoplevelser eller meditativ afslapning i naturen, så kan byen det hele.

Seoul er en ultramoderne storby, hvor alting går hurtigt og teknologien er i højsædet. Samtidig er byen dog også en meget traditionsbunden og historisk by, fuld af fredelige oaser med gamle paladser og templer.

Kom og hør om den unikke kombination af gammelt og nyt, når Ida Hasselby, fra Taastrup Bibliotek, vil fortælle om alle de mange muligheder for en spændende rejse til en af verdens mest fantastiske storbyer.

Du får også mulighed for at lære et par nyttige sætninger på koreansk og blive klogere på koreanernes vaner og skikke.