165 for 6 film
Filmklub

Filmklub: Krummerne -Det er svært at være 11 år

03.03.24
Høje-Taastrup for Børn Filmklub præsenterer Krummerne -Det er svært at være 11 år

Skærmen er begyndt at fylde for meget i hverdagen hos familien Krumborg. Mor synes, at familien skal komme hinanden ved. Krumme foreslår derfor en skærmfri uge, så han slipper for at blive drillet henne i skolen for sin gamle skodmobil.

Men hvad skal man så lave? Krumme starter et detektivbureau med sin ven Tom. Da mestertyvene Tina og Jeff dukker op med den stjålne diamant fra Nationalmuseet, beslutter Krumme sig for at opklare det store diamanttyveri.

Information om Høje-Taastrup For Børn - FILMKLUB:
Høje-Taastrup for børn, Nordisk Film Biografer Taastrup og DaBUF har i samarbejde lavet Høje-Taastrup for børn – filmklub. For kun 165 kr. får man adgang til 6 børnefilm i 2023/2024, der vises i Nordisk Film Biografer Taastrup i City 2.

Det er ikke muligt at købe adgang til filmen enkeltvis.

Anbefalet alder: Tilladt for alle

Varighed: 84 min.