Børne- og Kulturhuset
Børn

VI ❤ BARSEL: Koncert for Fine Følehorn - for 0-1 årige

05.09.23
Musik sætter begreber på plads, hvad er du, og hvad er jeg. Musik er en periode med start og slut, som vi både fatter med og uden sut.

Lone Wernblad rejser rundt i hele Norden og laver musik med alle mulige mennesker, fordi musik er det mest fantastiske til at løfte fra tung til let.

Musik gør glad, når det gør ondt. Musik hjælper ordene på vej, musik går livet til en leg.  Lone er rejsende i og med musik for at vise andre, at den kan noget helt, helt unikt.

Alle er velkomne til at komme med deres særlige følehorn og synge med det næb de har. Og det er uanset, om det er med mor eller far.

Lone har til denne særlige koncert for de fine følehorn, skønne og fantastiske Terese Marie Lisiux med som pianist.