Taastrup Bibliotek
For børn
Børn

UDSOLGT // Sallys Far - Børnefordrag m. forfatter, Thomas Brunstrøm (4-11 år)

30.09.23
Mød forfatteren Thomas Brunstrøm bag de populære billedbøger om Sallys far og Eddie, når han besøger Taastrup Bibliotek. Serien om Sally var den mest udlånte børnebog på Taastrup Bibliotek i 2022. Gad vide om den også bliver det i 2023…

Sallys far er sygt pinlig – det synes Sally i hvert fald. Han gider ikke være voksen, og så fortæller han de vildeste løgnehistorier og bander, selvom man hverken må lyve eller bande.

Forfatter Thomas Brunstrøm fortæller, hvordan bøgerne er blevet til. Han vil også læse op fra nogle af bøgerne. Gad vide hvor meget af det pinlige, der sker i bøgerne, der også er sket i virkeligheden? Og mon Sally, Eddie og Svend findes i virkeligheden?

Thomas Brunstrøm besvarer spørgsmål, og til sidst er der Sallys far-quiz med bogpræmie.

Og så kan man naturligvis låne alle bøgerne i serien på børnebibliotek.