Medborgerhuset
For børn
Køb billet(ter)
Børn

UDSOLGT // Trolle og Tormod (4-12 år)

14.04.24
Trolle og Tormod ankommer i deres reggaebil til alle byer og laver en fest. På bilens lad er der store sorte højtalere, og ud af dem strømmer den fede dancehallmusik med den tunge, dybe bas.

Scenen er sat. To mikrofoner er sluttet til lydsystemet og publikum er klar til Trolle og Tormods reggae til børnene.  Når børnene går hjem fra koncerten ved de, at musik kan skabe glæde og fællesskab, og at reggaen kommer fra Jamaica.

Trolle og Tormod har over 1000 koncerter i bagagen, og er på vej rundt i DK.

Trolle og Tormod har bl.a.:

• Spillet over 1000 koncerter for børn og voksne på forskellige spillesteder, skoler, kulturhuse, biblioteker, festivaler mm.
  • Udgivet pladen 9 sange man kan lære noget af – og 1 sang om en makrel. Cd’en er indspillet og mixet af producer Pharfar, der også optræder på cd’en.
  • Udgivet pladen 12 sunde sange – og én der er for fed i samarbejde med bla. Chapper og Meks Pek
  • Hver især medvirket som studiemusiker på plader med Natasja, Bikstok Røgsystem m.fl.
  • Optrådt med bl.a. Bikstok Røgsystem, Natasja, Klumben og Raske Penge, Wafande m.fl.

Arrangør: Høje-Taastrup For Børn

Spillested: Medborgerhusets, Taastrup Hovedgade 71, 2630 Taastrup

Spilledato & tid: Søndag d. 14. april 2024 kl. 10.00 (Dørene til salen åbner kl. 9.30)

Billetpris:

Barn: 65 kr. inkl. gebyr