Børne- og Kulturhuset
Taastrupgårdsvej 75
Køb billet(ter)
Børn

Kan man spille på Cigarkasse?

20.02.24
Musikworkshop og fællesspisning i vinterferien.

Ja, man kan faktisk godt spille på Cigarkasse, og det kan du prøve i det nye Børne- og Kulturhuset, når der inviteres til cigarkasseguitar-workshop i vinterferien.

Til workshoppen kan børn i alderen 6- 12 år lære at spille på en vaskeægte cigarkasseguitar og en masse andre sjove instrumenter sammen med guitarist fra GASOLINE Lisbeth Rysgaard og Ida Routhe fra det boligsociale team i Taastrupgaard.

Efter vi har spillet en masse musik sammen, slutter vi af med en hyggelig fællesspisning fra kl. 17.00. Maden bliver lavet af beboere og brugere af Tingstedet, Taastrupgaards nye bagepavillon og vil være halal.

Man er meget velkommen til at tage forældre med både til workshoppen og til fællesspisning. Der skal bare købes billet, som er inkl. spisning til både deltagende børn og voksne.

Tilmeldingen lukker d. 13. februar kl. 9. af hensyn til indkøb.