Byparken ved HEdehuset
2640 Hedehusene
For børn
Børn

Børste Show (1-4 år) (GRATIS - uden tilmelding)

12.05.24
Søndag d. 12. maj kl. 10.00-10.30 lægger Byparken i Hedehusene ved Hedehuset græs til et hyggeligt og sjovt show af Børste, som de små kender fra DR's Minisjang. Det er HELT GRATIS - uden tilmelding!

Børste bor sammen med sine venner i sit helt eget hus inde i Minisjang, men han er kommet ud for at møde dig og alle de andre børn.

I skal synge og lege, og hvis du ikke allerede kender Børste, kommer du med garanti til at få et nyt yndlingspindsvin.

Børste er kendt fra DR Minisjang, hvor han har hovedrollen i en serie populære animerede tegnefilm og giver den gas i de allerbedste fagtesange.

Efter showet har du mulighed for at sige hej til Børste og give ham en ordentlig pindsvine-krammer (han lover, at hans pigge ikke stikker!)

Medbring gerne selv tæpper og campingstole samt snacks til Byparken i Hedehusene.