Arrangementer for børn

Lær sommerfuglene at kende - og hjælp dem

Naturvejleder
Et insekt med en lang snabel, seks fødder der kan smage på verden og støv på vingerne. En lille flyver i de smukkeste farver og mønstre. En fin bebuder om at nu er foråret og sommeren endelig på vej.
Billet: 40 kr.
Taastrup Bibliotek

Taastrup Hovedgade 86
Danmark

De fleste af os holder meget af sommerfuglene, som flyver stille gennem luften, men sommerfuglene har det desværre svært i Danmark. Heldigvis er der ting, vi kan gøre for at hjælpe sommerfuglene, når vi ved mere om dem.

Sammen med naturvejleder Thomas Gyalokay vil biblioteket åbne sommerfuglenes verden for børnefamilier.

I kommer til at høre om sommerfuglenes liv og udfordringer. I får også lov til at lave lækker sommerfuglemad, som I bagefter kan gå hjem og hænge op udenfor i jeres have eller lokalområde.

For de 5 – 10-årige og deres forældre. Både børn og voksne skal have billet.