Lån et studierum

Du kan låne et studierum på både Taastrup- og Hedehusene Bibliotek.

TAASTRUP BIBLIOTEK

Studierum 1
har plads til op til 10 personer og det kan bookes ved henvendelse på Taastrup Bibliotek. Lokalet kan bookes i bibliotekets betjente åbningstid. Du skal forlade rummet 15 min. før.

Studierum 2
har plads til 4 personer og det kan bookes ved henvendelse på Taastrup Bibliotek. Lokalet kan bookes i bibliotekets betjente åbningstid. Du skal forlade rummet 15 min før.

Der kan foretages én booking ad gangen. Du kan også foretage din booking pr. telefon ved at ringe på tlf. 4335 2000.

Husk at vi også har mange studiepladser på bibliotekets 1. sal.

HEDEHUSENE BIBLIOTEK

Studierum
På Hedehusene Bibliotek er der to studierum med plads til to-tre personer i hver.

Mødelokale
Et mødelokale med plads til max. 10 personer.

Du kan bruge lokalerne i hele bibliotekets åbningstid.
Der kan foretages én booking ad gangen. Du kan foretage din booking pr. telefon ved at ringe på tlf. 4335 2080 eller ved henvendelse til personalet.

Hvis du ikke møder op indenfor de første 15 minutter af din booking, bortfalder din reservation af lokalet.