Arrangementer for voksne

Oplæsning med Siri Ranva Hjelm

Siri Ranva Hjelm Jacobsen
Kære litteraturelsker. Vi har fornøjelsen af at invitere dig til en enestående litterær oplevelse med forfatteren Siri Ranva Hjelm. Kom og lyt til oplæsningen af hendes anmelderroste bog Havbrevene på en helt særlig måde - i et varmtvandsbassin.
adgang til både svømmehal og oplæsning: 75 DKK
Høje-Taastrup Svømmehal

Parkvej 78 A
Danmark

Sted: Det lille varmtvandsbassin i Taastrup Svømmehal. Adresse:  Parkvej 78A 2630 Taastrup

Oplev en magisk aften, hvor du kan lade dig flyde væk i både vand og ord.

Siri Ranva Hjelm vil tage os med på en rejse gennem Havbrevenes fascinerende univers, hvor vandet spiller en central rolle. Mens du ligger behageligt i det varme vand, vil hendes stemme og fortælling omslutte dig og skabe en uforglemmelig stemning.

Praktiske oplysninger: Medbring dit eget badetøj og håndklæde.

Tøv ikke med at sikre dig en plads til denne unikke oplevelse. Vi glæder os til at se dig til en aften fyldt med poesi, afslapning og inspiration.

Vel mødt til en litterær dukkert!