50 Kr
Hedehusene Bibliotek
Hovedgaden 516
2640 Hedehusene

Anna Kjær Voss - Klimamusen (Foredrag og Workshop)

03.10.22
Foredrag om bæredygtighed og efterfølgende workshop med visible mending. Den første del af arrangementet er en kort gennemgang af tekstillapning i et historisk lys, omkring de klima- og miljømæssige vinkler samt nøgletal for vores tøj- og tekstilforbrug.

Den andel del af aftenen er workshopdelen hvor deltagerne får nål, tråd og broderiramme i egne hænder. Hvor Anna under viser i lappeteknikker og brugbare broderisting til at lapning af huller, skjule pletter eller blot som dekoration og upcycling af tøj.

Afslutningsvis er der tid til hjælp og sparring til at komme i gang med eventuelt eget medbragt tøj, der har brug for lapning eller dekoration.

Medbring gerne broderiramme og stof til en prøveklud inden du går i gang med dine redde dit yndlingstøj.

Følg Anna Kjær Voss på instagramprofilen Klimamusen.