Kulturpakken - Kulturtilbud til skoler og institutioner

23.08.23
Vi brænder for at dele vores passion for bøger, historier og sprog med alle skoleelever i kommunen. Bøger åbner døre til fantasien og læring, og vi har samlet de allerbedste tilbud til jer i kulturpakken.

Kulturpakken er lavet i samarbejde med Kulturhusene i Høje-Taastrup kommune og sammen giver vi plads til, at kunst, litteratur og teater kan udvide vores horisont. Samtidig kan vi spejle os i kunstformerne og blive klogere på vores selv.

Bibliotekernes tilbud er udviklet med tanke på principperne om åben skole, fremtidens skole og kommunens fokus på udviklingen af fremtidens kompetencer. Gennem de forskellige forløb, kan vi fremme mange af de kultur-kompetencer, som eleverne ikke bliver målt på i skolen. Det er fx kreativitet og stillingtagen.

Vi brænder for early literacy – altså tidlig kendskab til bogstaver og ord, og vi kæmper for læselysten. Og så har vi fokus på den enkelte elev, så alle får en god oplevelse.

Vi glæder os til at se jer.

BOOK BILLETTER TIL KULTURPAKKEN HER

Programmer for Kulturpakken:
Skoler
Daginstitutioner

Har du spørgsmål, kan du kontakte os på e-mail bibskoler@htk.dk