Taastrup Bibliotek
For børn

Kunstværksted: Halfdan Rasmussens ABC

17.08.19
"Bennys bukser brændte, Børge råbte Åh! Børge havde nemlig, Bennys bukser på." Taastrup Bibliotek inviterer i samarbejde med Høje-Taastrup Billedskole til et spændende kunstværksted, hvor du kan prøve lave din helt egen illustration til et af Halfdan Rasmussens ABC-rim. Workshoppen er for børn og unge ml. 8-15 år.

Glæd dig til en sjov og kreativ dag i selskab med Halfdan Rasmussens elskede ABC-rim. Vi laver billederne som collager, så du behøver ikke at være god til at tegne.

Billederne fra kunstværkstedet udstilles efterfølgende på biblioteket i en udstilling om store danske forfattere (til og med uge 39). Når udstillingen slutter, kan du selvfølgelig få din illustration med hjem.

Workshoppen er for børn og unge ml. 8-15 år.

Det er billedkunstner Berit Nørgaard fra Høje-Taastrup Billedskole, der underviser.

OBS. Tilmeldingen er bindende. Husk afbud hvis du bliver syg, da der kan være andre børn på venteliste.