Byvandringen er en del af Vestegnens Kulturuge

Øvrige arrangementer

VORES KVARTER - Byvandring: Taastrup bagved det hele

09.09.20
Glæd dig til byvandring med Lars Spatzek fra Kroppedal Museum, når vi denne gang går på vandring i nogle af Taastrups ældste villakvarterer og skal kigge lidt på byens unikke områder.

Vi skal høre om skolerne siden tidernes morgen, Blaakildegaard i det gamle Taastrup Valby og den gamle landsby.

Vi mødes ved Taastrup Idrætshaller.

VORES KVARTER
Igen i år løber Vestegnens Kulturuge af stablen i uge 37 - denne gang under teamet ”Kultur starter fællesskaber”. I år slår vi, sammen med Vestegnens fire andre biblioteker - Albertslund, Hvidovre, Ishøj og Vallensbæk, dørene op for projektet VORES KVARTER, der sætter fokus på de mange lokale fortællinger, der gemmer sig i kommunerne. Glæd dig til vores udstilling og til vores populære byvandringer rundt i byerne sammen med Lars Spatzek fra Kroppedal Museum.