FIFA 19 - Vestegnsturnering 2018

Øvrige arrangementer

Vestegnens store FIFA 19-turnering er tilbage!

02.11.18
Det er igen blevet tid til årets store FIFA-Vestegnsturnering. Spillere fra syv vestegnskommuner kæmper om titlen som Årets FIFA-spiller, og der er fede præmier på højkant.

Den indledende kvalifikationsturnering spilles på Taastrup Bibliotek fredag d. 2. november kl. 16.00-20.00, og præmien i år er et valgfrit spil til en værdi af max. 600 kr.

De fire bedste spillere går videre til Vestegnsfinalen, som afholdes på Ballerup Bibliotek fredag d. 23. november kl. 16.00-20.30. Her mødes de bedste spillere fra alle kommunerne, og der er desuden fire wildcard-pladser i finalen, som går til nogle heldige blandt publikum. Så tag jeres venner med til finalen.

Sådan melder du dig til
Kig forbi Taastrup Bibliotek, og skriv dig op. Du kan også ringe på tlf. 4335 2000 eller sende en mail til bib@htk.dk

Der er fede præmier på højkant!
- 1. præmie: Nintendo Switch + et valgfrit spil (værdi: 3.000 kr.)
- 2. præmie: Lenovo Mirage AR Jedi Challenge (værdi: 1.000 kr.)
- 3. præmie: Lomax Bluetooth højtaler m. indbygget powerbank (værdi: 500 kr.)

Vi spiller på PS4 til begge turneringer. Til turneringen i Ballerup vil der være professionelle e-sportsdommere tilstede for at sikre en fair turnering.

Ved begge turneringer vil der være mad og drikke til alle deltagere.

Materialer