Taastrup Hovedgade 86
Litteratur

Gåtur med oplæsning af Jesper Stein

11.05.21
Kom med ud, når vi går tur i Taastrup med krimiforfatter og journalist Jesper Stein.

Efter seks anmelderroste krimier om kriminalkommissæren Axel Steen, er Jesper Stein aktuel med romanen Rampen om sine forældre og deres skilsmisse.

Rampen er en bog om at stå ung og fortumlet i det kølvand af svigt og alkoholmisbrug, som forældrenes brud trækker efter sig.

Undervejs på ruten vil vi stoppe op og Jesper Stein vil læse op fra forskellige passager fra sin roman.

Jesper Stein har selv indtalt sin bog som lydbog og den kan høres på e-reolen som optakt til arrangementet.

Gåturen strækker sig over 2-3 kilometer og starter på Taastrup Bibliotek.

--------------------

Arrangementet er en del af DR og bibliotekernes Temasamarbejde tema: Sammen i Bevægelse.

Vær med, når DR og bibliotekerne sætter gang i Danmark igen. I et nationalt tema om at bevæge sig, forbinder vi dig med litteratur, debatter og arrangementer – alt det, der holder gang i krop, sind, tanker og relationer. For vi må aldrig gå i stå. Vi må ud og finde hinanden igen. Bevæges og være i bevægelse.