Hør om sundt liv på biblioteket

Hør om sundhed og motion på Taastrup Bibliotek

30.05.15
Tre sundhedsformidlere giver gode råd om kost og motion og inviterer dig til at danse zumba. Se også bibliotekets udstilling om sundhed.

Lørdag den 30. maj er der byfest på hele Taastrup Hovedgade - også på Domhuspladsen. Har du lyst til at komme lidt væk fra gøgl og kræmmerboder, kan du på Taastrup Bibliotek møde tre kommunale sundhedsformidlere.

De vil tale med dig om de mange muligheder, der er for at dyrke motion i kommunen og ikke mindst invitere dig med til at danse zumba.

Har du spørgsmål om rygning, sund kost, alkohol eller noget helt fjerde, er du meget velkommen til at spørge sundhedsformidlerne.

Biblioteket har en udstilling om sundhed, så du kan få inspiration med hjem - både i form af bøger, dvd'er og glad musik, du kan motionere til.

Materialer