Hedehusene Bibliotek
Foredrag & debat

UDSOLGT // Strikkefortælling “At bære sine fejl” med musiker Albert Reinholdt

25.10.23
Hvis du ikke nåede at høre Albert Reinholdt på Fanø strikkefestival i sensommeren, så har du mulighed for at opleve en fantastisk aften på Hedehusene bibliotek med strik og jazz.

Kom ned og strik i takt med Albert’s musikalske strikkefortællinger, når han igennem en udforskning af strikke- og musikfilosofier vil tale om kunsten at elske sig selv. For Albert er der ikke langt fra strik til musik - der er mange elementer, der går igen de to fag imellem, og han vil her fortælle om improvisationsstrik og dets meditative of reflektive kvalititer.

Forvent en underholdende oplevelse, når Albert med en humoristisk tilgang vil fortælle røverhistorier om at strikke på danseklubberne på Cuba, det at indse sine privilegier og at ‘bære sine fejl’ og ikke mindst spille flotte melodier på sin kontrabas.

Et af hovedtemaerne at acceptere og leve med sine egne fejl. Sidst, men ikke mindst, er der altid et par fællessange i programmet ledt an af kontrabassens varme lyd.