Sofie Linde

Foredrag & debat

Sofie Linde: Fårking Gravid – en fremmed flytter ind

06.03.19
Høje-Taastrup Bibliotekerne og Taastrup Teater & Musikhus er meget glade for at kunne invitere til en fantastik aften med Sofie Linde, kendt fra X-Factor, børne-tv, radio og hendes nye bog ’Fårking Gravid – en fremmed flytter ind’. Kom med til årets sjoveste, og befriende ærlige foredrag, når Sofie Linde fortæller om sin graviditet, hormoner, den søde ventetid og en hverdag fyldt med cravings efter spandauere.

Sofie orkede næsten ikke veninderne, hun tudede, når hormonerne buldrede rundt i kroppen, og hun mistænkte kæresten for at ville kidnappe deres kommende barn. Hun overspiste alt fra mælkesnitter til æbleskiver, faldt i søvn de mærkeligste steder og følte sig som et kluntet monster.

Kort sagt: Sofie Linde afskyede den søde ventetid.

Tag din veninde, mor eller datter i hånden og kom med til en aften fyldt med grin og ærlig snak, når Sofie Linde fortæller om at være ’Fårking Gravid’.

Køb billetter

Billetter til foredraget koster 75 kr. og du kan købe dem på Taastrup Teater & Musikhus' hjemmeside teaterogmusik.dk

Baren åbner kl. 18.00, og dørene til salen åbner 18.45.

Materialer