"Fremtidens Natur" er en del af temaet VORES NATUR

For alle

Livestream fra Aarhus Universitet: Fremtidens Natur.

10.03.20
Jorden er en levende planet fyldt med mange forskellige livsformer. Men Jordens store befolkning presser nu naturen.

Hør hvordan mennesket påvirker Jordens biodiversitet og om konsekvenserne for fremtidens levende natur. Hvilke løsninger bør vi satse på?

Glæd dig til et spændende foredrag ved professor i økologi, Jens-Christian Svenning, der streames live fra Aarhus Universitet.

Bagom temaet VORES NATUR
Store marker, grønne skove, moser og dale – i Høje Taastrup Kommune har vi masser af natur at byde på. I foråret inviterer vi naturen ind på biblioteket og litteraturen ud i naturen. Sammen med DR sætter biblioteker landet over fokus på vores danske natur i april og maj måned. Det er tid til at komme ud, ud i skovens dybe stille ro, blive dus med himlens fugle og værdsætte det der gør livet allermest værd. Tag med på naturvandringer i Hedeland, med børnebiblioteket i Hakkemosen eller hør mere om naturen til et af vore spændende foredrag.