Hedehuset
Hedehuset

UDSOLGT // Koncertforedrag om Kim Larsen med Lasse Helvig

14.11.23
Koncertforedrag anledningen af 50 året for udgivelsen af “Værsgo” albummet 1973.

Et nærværende musikalsk foredrag, som blander stærke melodier med gode historier og anekdoter. Omdrejningspunktet er dels faktuelt om Gasolin og Kim Larsens karriere i form af albums og samtid og dels personlige fra Lasse Helvigs eget perspektiv.

Et perspektiv som i virkeligheden bliver en spejling til publikum selv. Vi har allesammen et forhold til Kim Larsen og helt naturligt hans fantastiske sangkatalog gennem 5 årtier.

Kernen af produktet er netop at dele glæden ved og kærligheden til Kim Larsens musik og ikke mindst aftryk på os alle.

Touren 2023 bliver i anledning af 50 året for udgivelsen af "Værsgo" fra 1973, med dette album som omdrejningspunkt. Albummet var Kim Larsens første rigtige udgivelse som solist og trods et meget skrabet budget og lave ambitioner blev det til en kæmpe succes og det første frø blev sået for en fremtidig fabelagtig solokarriere.