Høje-Taastrup Rejseklub

Foredrag & debat

Høje-Taastrup Rejseklub: Nerja og Andalusien

16.04.18
Kom og hør, se og smag det første af tre medrivende rejseforedrag i Høje-Taastrup Rejseklub. Denne aften tager Yvonne Bekner os med en tur til det sydlige Spanien – helt præcist til Nerja og Andalusien.

Yvonne Bekner og hendes mand har i flere år rejst Andalusien tynd i vintermånederne. Hun kan derfor fortælle en masse om byerne, landet og kulturen, og vise en række fantastiske fotos, der giver en lyst til at pakke kufferten med det samme og rejse en tur sydpå.

Glæd dig bl.a. til at høre om ’De hvide byer’, der er et af Andalusiens kendetegn. Husk også notesbogen, da du også vil få en masse gode råd med hjem om infrastruktur, leje af bolig og meget andet.

Det er vigtigt, at du tilmelder dig foredraget, da der vil blive serveret en spansk forfriskning.

Materialer