Taastrup Teater & Musikhus
Køb billet(ter)

Bech bag bolden – En fodboldaften med Troels Bech og Per Bjerregaard

09.02.22
Fodbolden er centrum, når Troels Bech optager sin populære podcast ‘Bech bag bolden’ live i Taastrup Teater & Musikhus sammen med Per Bjerregaard.

Grib en unik mulighed for at være med, når Troels Bech optager sin populære podcast ‘Bech bag bolden’ live på Taastrup Teater & Musikhus.

Troels Bech har et imponerende CV inden for dansk fodbold, som mangeårig træner for 8 danske topklubber og tidligere sportsdirektør i Brøndby. Troels har rejs jorden rundt, lavet en masse foredrag og er i dag podcastredaktør.

Denne aften har han inviteret Per Bjerregaard - Mr. Brøndby IF – til en fodboldsnak.

75-årige Per er tidligere formand for samt administrerende direktør for Brøndby IF, tidligere fodboldspiller og læge. Per Bjerregaard har været aktiv på førsteholdet i Brøndby før han blev formand for klubben i 1973.  Han har bestridt diverse udvalgsposter i dansk fodbold, blandt andet i DBU og Superligaen A/S. Der er lagt op til en aften med en masse anekdoter og historier fra fodboldens verden. Der vil også være plads til spørgsmål fra salen.