Warhammer

Børn

Warhammer-rollespil på Taastrup Bibliotek

09.03.19
Kom og spil rollespil sammen med Thomas Jacobsen på Taastrup Bibliotek.

I rollespillet får du lov til at være en helt, der tager på eventyr i en fantasyverden med elvere, trolde, drager og andre fantastiske væsner.

Bevæbnet med kløgt, magi og våben, skal I sammen besejre de fjender, der truer freden.

Du behøver ikke have prøvet at spille Warhammer-rollespil før - vi skal nok lære dig det. I løbet af dagen kan du også male de flotte figurer, vi bruger i spillet. Du kan også tage dine egne figurer med og få gode tips og tricks til at male dem.

DETALJER
Rollespillet er for børn fra 10 år.

Det eneste du behøver at have med er godt humør. Vi serverer lidt snacks og lidt at drikke.

TILMELDING
Det er gratis at være med, men husk at bestille billet. Der er nemlig et begrænset antal pladser.

Vi mødes i Taastrup lørdag d. 26. januar, 16. februar, 9. marts og 30. marts. Du er meget velkommen til at melde dig til alle dagene, men du kan også bare være med en enkelt gang. Vi afholder også rollespil i Hedehusene - meld dig til via arrangementerne i "Det sker"-kalenderen.