"Troldeliv" er en del af temaet VORES NATUR

2640 Hedehusene
For børn
Børn

Troldeliv - Fortælletime og tegneworkshop (5-12 år)

12.09.20
Mød forfatter, Sissel Bøe og illustrator, Peter Madsen. De tager jer med på eventyr med troldetvillingerne, Paja og Pajko.

Paja og Pajko bor i troldeskoven og kommer ud for alle mulige eventyr. Kom og hør historier og tegn din egen troldetegning sammen med Peter Madsen, der også står bag Valhalla-tegneserien.

Bagom temaet VORES NATUR
Store marker, grønne skove, moser og dale – i Høje Taastrup Kommune har vi masser af natur at byde på. I 2020 inviterer vi naturen ind på biblioteket og litteraturen ud i naturen. Sammen med DR sætter biblioteker landet over fokus på vores danske natur. Det er tid til at komme ud, ud i skovens dybe stille ro, blive dus med himlens fugle og værdsætte det der gør livet allermest værd. Tag med på naturvandringer i Hedeland, med børnebiblioteket i Hakkemosen eller hør mere om naturen til et af vores spændende foredrag.