Taastrup Bibliotek
Taastrup Hovedgade 86
For unge
Børn

Skriveværksted med Kim Langer (11-14 år)

27.06.23
Kom til skriveværksted!

Er du mellem 11-14 år og elsker at finde på historier, eller vil du bare gerne se om historiefortælling er noget for dig? Så kom til skriveværksted med børnebogsforfatter Kim Langer, som har en masse gode tips og fiduser med, som du helt sikkert kan bruge. Skriver du allerede på en historie, må du gerne tage den med, og hvis du ikke gør, så kommer du helt sikkert i gang med én!

Kim har skrevet over 30 bøger for børn og unge, bl.a. serierne RobinSamse, Skaterland og Jasseminho. Han har også oversat en masse bøger, som du sikkert kender, bl.a. Kaptajn Underhyler og Wimpy Kid.

Kim er også forfatteren bag bogen ”En for holdet”, der vises som serie på DR Ultra.

Skuespillerne bag ”En for holdet” kommer også forbi vores by. Du kan møde dem i Børnekulturhuset til August. Se mere under ”Oplevelser for børnefamilier”, hvor du også fandt dette arrangement.