90 Kr
Børn

Ramasjang Mysteriet - Tyveri Ved Højlysdag

10.06.23
Under Kul'tour 2023 kan du opleve Ramasjang Mysteriet i Taastrup Teater & Musikhus, som er ude med et helt nyt show: ’Tyveri ved højlys dag’.

En heldig person i salen har gjort sig ekstra bemærket og vinder præmien for dagens bedste publikummer. Men glæden er kort. For det står pludselig klart for Kristian at den eftertragtede gave er blevet tømt af en skurk! Nu er spørgsmålet bare hvem? Danse Staffan, Ronni Roligan, Fru Pudderkvast eller måske den gamle Reichardt Thomsen. Eller er det Camping Vagn, Hanne Riffel eller Preben Pølsesnak? Der er skurke nok at vælge imellem. Kristian må derfor - sammen med publikum - analysere fodspor, hårstrå og en ordentlig brandskid for at udelukke de uskyldige.

Glæd dig til et sjovt og musikalsk show med alle de kendte sange fra Ramasjang Mysteriet - Glæd dig til “Tyveri ved højlys dag.”

Materialer