Taastrup Bibliotek
Børn

UDSOLGT // Prinsessen på ærten - Workshop m. Billedskolen på Taastrup Bibliotek

15.10.22
Kom og vær med til en hyggelig workshop, hvor vi eksperimenter, fantaserer og får puttet prinsessen i seng.

Hvor mange madrasser er det nu prinsessen ligger på?

Alle kender historien om den ømskindede prinsesse, som blev blå og gul af at ligge og sove på en ært.

Workshoppen kommer til at bestå af to dele. I første del af workshoppen vil vi lave eksperimenter. Vi prøver at trykke med alle mulige og umulige ting, det kan være en toiletrulle, låg eller en legoklods på farvet papir. Når vi har lavet en masse tryk med  forskellige slags mønster, så bruger vi papiret til en høj seng til prinsessen. Nu er det op til dig at finde ud af hvor mange madrasser prinsessen skal ligge på.

Alle aldre kan være med og er velkomne. Tilmelding kræves, da der kun er et begrænset antal pladser.