gro

Store Sal
For børn
Børn

AFLYST // Madam Bach: Gro (2-6 år)

24.03.20
ARRANGEMENTET ER DESVÆRRE AFLYST // GRO er en visuel og interaktiv teateroplevelse om altings foranderlighed..

---- OBS! ----

Kære gæster

For at forebygge spredning af smitte med coronavirus har Høje-Taastrup Kommune d. 11. marts besluttet at udskyde eller aflyse alle arrangementer, hvor Kulturhusene, Bibliotekerne eller Taastrup Teater & Musikhus er arrangør til og med 31. marts 2020.

Hvis det ikke er muligt at flytte det enkelte arrangement frem, er vi desværre nødsaget til at aflyse det. Vi arbejder på at finde en løsning.

Har du billet til et af vores arrangementer i marts, vil du blive kontaktet direkte på mail eller telefon hurtigst muligt.

Tak for jeres forståelse.

--------

I GRO zoomer vi ind og ud på alt det omkring os, som vokser og gror; fra ukrudt og kærlighed til musik og stjernestøv. Gennem spirende lydlandskaber og korte visuelle fortællinger skaber vi et legende univers med plads til undren. Hvor kommer alting fra? Kan man høre græsset gro? Kan noget vokse ud af ingenting?