Solsystem

(Hele dagen)
For børn
Børn

Klæd dig ud som Ole Rømer og gå på opdagelse på biblioteket

10.09.18 - 15.09.18
Tag dit barn eller barnebarn i hånden, og kig forbi biblioteket, når vi varmer op til Vestegnens Kulturuge med en masse Ole Rømer-aktiviteter.

Kom og find planeterne fra vores solsystem, der gemmer sig rundt omkring på biblioteket. Du kan også samle dit eget solsystem (fra 8 år - begrænset antal) eller tegne en tegning af stjerner, sol og måner, som vi bagefter hænger til udstilling på biblioteket.

Arrangementet foregår i bibliotekets betjente åbningstid i uge 37 og det er gratis at være med. Du behøver ikke melde dig til - bare duk op.

Arrangementet er en optakt til Vestegnens Kulturuge og det store lyd- og lysshow ”Med Lysets Hastighed - Ole Rømers Magiske Rejse” vist på Taastrup Biblioteks facade torsdag-søndag kl. 20.30 i Kulturugen.

Materialer