hr skæg

For børn
Køb billet(ter)
Børn

Hr. Skægs Hotel (fra 2 år)

27.09.20
Hr. Skæg er tilbage med en skøn familiekoncert! Denne gang inviterer han hele verden indenfor og vækker nysgerrigheden for sprog.

Hr. Skæg har åbnet sit helt eget hotel og det tager han med på turné rundt i hele Danmark. På et hotel møder man mennesker fra hele verden og det er ikke altid lige let at forstå hvad de vil. Sammen med Danmarks klogeste publikum og sin ven Vinter, kaster Hr. Skæg sig alligevel ud i forsøget og finder ud af at engelsk faktisk ikke er så svært som folk går og tror.

Sjov Læring
Som altid med Hr. Skæg, handler det om at lære, men først og fremmeste skal det være sjovt og spændende. Læring opnås bedst, når man har det godt. Det giver selvtillid at opdage at man er bedre end man tror, og i Hr. Skægs Hotel lærer børnene, at det godt kan lade sig gøre at forstå hinanden, selvom der ikke tales samme sprog.

Nye Skæg-sange
Intet Hr. Skæg show uden musik. Sammen med sin makker Vinter, har Hr. Skæg begået en serie spritnye sprogsange som selvfølgelig også er med. Så er du mellem 2 og 99 år, og i humør til at grine, gyse, synge, danse og blive klogere, er her et show du ikke må gå glip af!

Velkommen til Hr. Skægs Hotel, vi glæder os til at se dig til en dejlig familiekoncert.

OBS: Billetter kan kun købes online eller via Taastrup Teater & Musikhus' billetkontor (Onsdag: kl. 10.00-15.00, torsdag: kl. 10.00-16.00) - Tlf. 43 35 27 70

Arrangør: Taastrup Teater & Musikhus
Spillested: Taastrup Teater & Musikhus, Kjeld Abells Plads, 2630 Taastrup
Spilledato & tid: Søndag d. 27. september 2020 kl. 10.00 (Dørene til foyer og salen åbner kl. 10.00)