Taastrup Bibliotek
For børn
Børn

Famse Remse Workshop (Fra 3 år)

17.10.23
Kære bedsteforældre (forældre) og børn. Kom til hyggelig og kreativ workshop i efterårsferien på Taastrup Bibliotek. Vi inviterer til kreativ leg med sprog og billeder, når søstrene bag den anmelderroste billedbog ”Famse Remse” gæster biblioteket.

Selma og Nanna Rosenfeldt-Olsen har ladet sig inspirere af deres egen farmor og lavet en sprudlende collagefortælling om et barnebarn, der husker brudstykker af bedstes ordsprog, men blander det hele sammen: "Er gærdet lavt, er barnet brændt, så skal man ikke græde. For lige børn de spilder mælk, i det kan fuglen bade."

Selma og Nanna læser højt fra bogen og guider jer til at lave jeres egne remser med billedcollager af gamle børnebøger.

Workshoppen er for hele familien, og bedsteforældre er meget velkomne. Børnebilletterne koster 30,- og voksenbilletterne er gratis. Der skal bookes billetter til alle, der deltager i workshoppen.

Biblioteket byder på saft og kaffe.