Dekorer din egen gyselige kage

For børn
Børn

Dekorér din egen gyselige kage (6-12 år)

13.10.20
Som del af vores store gysertema har vores kageheks, Helle Rimmer, været i skoven for at samle ingredienser til hendes næste bagedag.

Flagermusevinger, uglegylp, regnorme, skruptudsesnot og andre gode sager til gyselige kager. Kom op på biblioteket, så pynter vi kagerne sammen med Helle, og bagefter skal de spises – hvis du tør.

Vi overholder selvfølgelig alle retningslinjer med afstand og håndsprit, og alle deltager får udleveret deres eget kit med materialer.

​​​​​​​Kun børn skal have billetter.

GLÆD DIG TIL GYS HELE OKTOBER
Vi kan slet ikke vente til, at det bliver Halloween, og derfor er der gys og gru på programmet hele oktober måned på bibliotekerne! Kom og bliv ført ind i et skræmmende univers på både Taastrup Bibliotek og Hedehusene Bibliotek, når vi åbner op en masse uhyggelige workshops og foredrag for både børn og voksne.