Vagn og Ejnar ved pølsevognen

Børn

AFLYST Det Ripensiske Teaterselskab: To med det hele

09.06.18
FORESTILLINGEN ER DESVÆRRE AFLYST Vagn og Ejnar er lystløgnere. Lystløgnere, der fortæller utrolige kannibalhistorier fra verdens mindste pølsevogn. Teater for de 6 - 12-årige.

Vagn og Ejnar har igen ikke gjort pølsevognen klar til tiden. Ejnar var nemlig i byen i går. Mens vi venter på, at pølserne bliver færdige, får vi serveret historien om den store kannibalhøvding og mange andre sjove historier.

Glæd dig til et morsomt drama i og omkring verdens mindste pølsevogn. Et drama, som rummer det hele: Gys, spænding, tårer og latter - og ikke mindst to lystløgnere, der nok skal få publikum op af stolene, når kannibalerne spiser suppe, der er tisset i,og når hunden puttes i fryseren for at ende som amerikansk hotdog.

Forestillingen spilles på Domhustorvet foran Taastrup Bibliotek. I tilfælde af regnvejr rykkes forestillingen indenfor på biblioteket.

Både børn og forældre skal have billet.